
„Z uwagi na częściowe zniesienie ograniczeń związanych z obowiązywaniem na terenie całego kraju stanu epidemii wynikającego z zagrożenia koronawirusem SARS-CoV-2, Starosta Żuromiński informuje, że od dnia 30 kwietnia 2020 r. bezpośrednia obsługa interesantów Wydziału Komunikacji i Transportu tutejszego Starostwa będzie się odbywała tylko po uprzedniej telefonicznej lub mailowej rezerwacji wizyty. Ma to na celu ograniczenie tworzenia się przed budynkiem Wydziału wieloosobowych kolejek, ponieważ duże skupiska ludzkie sprzyjają rozprzestrzenianiu się koronawirusa” – brzmi komunikat starosty z 30 kwietnia. „Zachowanie tych ograniczeń pozwoli zapewnić większy stopień bezpieczeństwa zarówno naszym interesantom, jak i pracownikom” – dodaje starosta.
W wydziale nadal będą załatwiane wyłącznie zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom, obejmujące sprawy z zakresu wydawania: praw jazdy, dowodów rejestracyjnych, innych dokumentów komunikacyjnych. Wizytę w Wydziale można też będzie umówić drogą elektroniczną za pośrednictwem adresu e-mailowego: komunikacja@zuromin-powiat.pl .
Z nowych zasad wynika, że w budynku wydziału będzie mogła przebywać, w tym samym czasie, nie więcej niż 1 osoba na jedno stanowisko przeznaczone do obsługi interesantów, ale nie więcej niż 6 osób jednocześnie, w odstępach 45-minutowych. Do budynku będą wpuszczane tylko osoby z odpowiednio zakrytymi ustami i nosem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Konieczne będzie również zdezynfekowanie rąk przy wejściu. Interesanci będą wpuszczani do budynku o ustalonej godzinie wizyty, z zachowaniem wskazanych powyżej zasad bezpieczeństwa.
Starosta prosi, by interesanci stosowali się do poleceń porządkowych wydawanych przez obsługujących ich urzędników.
Dla tych, którzy nie umówią wizyty nadal przed budynkiem będzie wystawiana skrzynka podawcza w godz. 8.00-15.00), do której będzie można wrzucać zawiadomienia o zbyciu/nabyciu pojazdu już zarejestrowanego w kraju. Formularze będą dostępne przy skrzynce podawczej, do której należy wrzucać tylko tego rodzaju dokumenty.
AO
[b]Załatwianie spraw będzie się odbywało w sposób następujący:[/b]– rejestracja pojazdów, w godz. 8:00-14:00, pod numerami telefonów: 23 653 32 57 wew. 21 i 22 lub 657 27 10;
– prawa jazdy, w godz. 8:00-14:00, pod numerami telefonów: 23 653 32 57 wew. 24 lub 657 27 10;
– transport drogowy, w godz. 8:00-15:00, pod numerami telefonów: 23 653 32 57 wew. 25 lub 657 27 10.
– Dodatkowo specjalnie w celu ułatwienia kontaktu z wydziałem zostanie jeszcze uruchomiony numer telefonu komórkowego 604 530 837.

Dodaj komentarz