
Maciej Zaremba
redakcja@kurierkurierzurominski.pl
O zawyżaniu wagi produktów w żuromińskim Polo Markecie poinformowała redakcje Czytelniczka. W piątek 9 maja robiła zakupy. Tego dnia kupowała cytrynę. Zważyła ją na wadze przy stoisku owocowo – warzywnym, żeby wydrukować jej cenę. Była zaskoczona, że jedna cytryna waży 35 dkg
– Najpierw zdziwiła mnie waga jednej średniej cytryny, bo wiem, że zawsze ważyła od 10 do 15 dkg, a dzisiaj mi waga wskazała 35 dkg. Nie mogłam w to uwierzyć, więc jeszcze raz wydrukowałam nalepkę z wagą i ceną – bez zmian – informuje nas pani Joanna – Pomyślałam, że może jest jakaś “nabita” i dlatego jest ciężka. Później dwa małe jabłka zaważyły pół kilograma i też jakoś sporo to mi wydało się, ale wzięłam jeszcze trzy małe marchewki, które też zaważyły ponad pół kg, zapłaciłam za to w kasie i udałam się do domu – relacjonuje.
W domu kobieta zważyła kupione warzywa na swojej kuchennej wadze. To, co zobaczyła, bardzo ją zdziwiło. Okazało się, że wszystkie miały zawyżona wagę o 20 dag.
O swoim odkryciu Joanna postanowiła poinformować pracowników marketu. W rozmowie telefonicznej dowiedziała się, że ona jako pierwsza zgłasza ten problem. Zaproponowano, żeby przyszła z paragonem, to pieniądze zostaną zwrócone.
– Ja jestem tylko jednostką, a co z wszystkimi ludźmi, którzy tego dnia robili zakupy? – zastanawia się nasza Czytelniczka – A może i nie tylko tego dnia, bo nie wiem, od kiedy ta waga tak zawyża. Gdyby nie waga jednej cytryny, przypuszczam, że nie zorientowałabym się, że jestem oszukana.
W sklepie non stop jest ruch, co kilka sekund ktoś podchodzi do kasy.
Zdaniem kobiety, klienci sklepu powinni być poinformowani o tej sytuacji i o tym, że maja prawo zgłosić się z paragonem do sklepu a pieniądze zostaną im zwrócone.
[b]Waga działa prawidłowo[/b]Próbowaliśmy skontaktować się z kierownictwem żuromińskiego Polo Marketu w Żurominie w celu wyjaśnienia całej sprawy. Kierownictwo odesłało nas do rzecznik. Informacji udzieliła nam Katarzyna Ciszewska-Masianis.Rzecznik twierdzi, że waga działa dobrze.
– Waga w placówce przy ul. Warszawskiej w Żurominie działa prawidłowo, a do kierownik sklepu nie wpłynęły w ubiegłym tygodniu żadne reklamacje z tytułu rzekomej usterki urządzenia – poinformowała nas Katarzyna Ciszewska – Masianis.
Zapewniono nas również, że wszelkie uwagi dotyczące funkcjonowania sklepów Polo Market, są niezwykle cenne, a zgłoszenia dotyczące ewentualnych nieprawidłowości są starannie weryfikowane.
– Polo Market jest bowiem siecią sklepów, która szczególną wagę przykłada do jakości oferowanych produktów i obsługi – zapewnia Katarzyna Ciszewska – Masianis.
Rzecznik wyjaśnia poza tym, że wszystkie wagi w sklepach są kontrolowane.
Wszelkie wagi znajdujące się w obszarze sklepu podlegają systematycznie procesowi legalizacji, podczas którego dokonuje się między innymi weryfikacji poprawności odczytu wag.
Dodatkowo, kierownictwo sklepu w ciągu tygodnia przeprowadza wyrywkową kontrolę wagi.
Nasz sklep w Żurominie został pozytywnie odebrany przez mieszkańców, którzy systematycznie odwiedzają go, realizując swoje codzienne zakupy. Zyskaliśmy zaufanie konsumentów poprzez dostarczanie produktów dopasowanych do różnych potrzeb z nastawieniem na ich wysoką jakość.
POLOmarket jest sklepem, który funkcjonuje dla społeczności żuromińskiej i aby cieszyć się jej przychylnością i mianem ulubionego sklepu, nie moglibyśmy pozwolić sobie na jakiekolwiek uchybienia – pisze rzecznik.
Jednocześnie Katarzyna Ciszewska Masianis informuje:
– Jeśli konsument podczas zakupów ma wątpliwość, co do poprawności odczytu wagi, prosimy zgłosić się do kierownika sklepu, który chętnie pomoże w wyjaśnieniu sytuacji.
Taką też radę mamy dla Pani Joanny. Jednocześnie informujemy Państwa, że wagę towaru należy sprawdzać, gdyż nie wiadomo kto i kiedy będzie nas chciał oszukać.

Dodaj komentarz