
Ewa Jabłońska
e.jablonska@kurierkurierzurominski.pl
Prace związane z wdrożeniem Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO są jednym z działań w żuromińskim szpitalu mających na celu podniesienie jakości usług medycznych świadczonych przez placówkę. W związku z tym dyrektor szpitala Zbigniew Białczak powołał pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania Jakością. Została również określona polityka jakości szpitala. Zadaniem pełnomocnika i zespołu było określenie potrzeb, wymagań i oczekiwań pacjentów i pracowników. Po czym można było przejść do udoskonalenia i skorygowania działań. W tym celu zostały powołane w placówce audyty wewnętrzne. Po zakończeniu ich działań placówka poddała się działaniu audytu certyfikacyjnemu. 9 grudnia szpital poddał się badaniu. Komisja sprawdziła czy przygotowany i wdrażany system zarządzania jakością usług medycznych w zakresie lecznictwa szpitalnego, diagnostyki laboratoryjnej i obrazowej spełnia warunki określone w normie ISO 9001. System został oceniony pozytywnie. Szpital otrzymał Certyfikat Jakości.

Dodaj komentarz