
Michał Osiecki
m.osiecki@kurierkurierzurominski.pl
W redakcji Kuriera rozdzwoniły się telefony. Klienci telewizji kablowej Vectra w czasie ostatnich świąt nie mieli możliwości korzystania w pełni z usług swojego dostawcy.
– Nie można było oglądać programu Polsat – mówił jeden ze stałych Czytelników naszej gazety.
W telefonicznych rozmowach usługobiorcy narzekali nie tylko na obecną sytuację.
– To monopolista na naszym lokalnym rynku i ma za nic swoich klientów – mówił jeden z mężczyzn.
Postanowiliśmy interweniować w tej sprawie u źródła. Z pytaniem, dlaczego w Żurominie nie działa poprawnie telewizja kablowa, zadzwoniliśmy do firmy Vectra. Krzysztof Stefaniak z biura Public Relations szybko wyjaśnił nam, na czym polegał problem.
– W Żurominie w okresie świąt wystąpiła awaria dekodera kanału Polsat – poinformował – U abonentów Vectry objawiało się zanikaniem dźwięku na tym programie. Nasze służby techniczne podejmowały w dniach 25 i 27 grudnia próby naprawy usterki, jednak uznały, że dekoder powinien zostać wymieniony, co nastąpi jutro, w czwartek 29 grudnia – dodał.
Miejmy nadzieję, że firma Vectra wymieniła już, tak jak mówił przedstawiciel firmy, ów dekoder i Czytelnicy Kuriera mogą cieszyć się już z prawidłowego funkcjonowania telewizji kablowej.
[img]https://[/img]
Dodaj komentarz