Żuromin. Święta bez Polsatu

Wielu klientów telewizji kablowej Vectra w trakcie świąt narzekało na swojego dostawcę. – W święta nie mogliśmy oglądać niektórych kanałów – skarżyli się Czytelnicy Kuriera. Sprawę postanowiliśmy wyjaśnić u źródła. - Wystąpiła awaria dekodera. Dekoder powinien zostać wymieniony, co nastąpi jutro, w czwartek 29 grudnia – poinformował redakcję Krzysztof Stefaniak z biura Public Relations telewizji kablowej Vectra.
Mieszka�cy wielu mieszka� na �uromi�skich osiedlach mieli w �wi�ta ubo�szy program telewizyjny

Michał Osiecki

m.osiecki@kurierkurierzurominski.pl

W redakcji Kuriera rozdzwoniły się telefony. Klienci telewizji kablowej Vectra w czasie ostatnich świąt nie mieli możliwości korzystania w pełni z usług swojego dostawcy.

– Nie można było oglądać programu Polsat – mówił jeden ze stałych Czytelników naszej gazety.

W telefonicznych rozmowach usługobiorcy narzekali nie tylko na obecną sytuację.

– To monopolista na naszym lokalnym rynku i ma za nic swoich klientów – mówił jeden z mężczyzn.

Postanowiliśmy interweniować w tej sprawie u źródła. Z pytaniem, dlaczego w Żurominie nie działa poprawnie telewizja kablowa, zadzwoniliśmy do firmy Vectra. Krzysztof Stefaniak z biura Public Relations szybko wyjaśnił nam, na czym polegał problem.

– W Żurominie w okresie świąt wystąpiła awaria dekodera kanału Polsat – poinformował – U abonentów Vectry objawiało się zanikaniem dźwięku na tym programie. Nasze służby techniczne podejmowały w dniach 25 i 27 grudnia próby naprawy usterki, jednak uznały, że dekoder powinien zostać wymieniony, co nastąpi jutro, w czwartek 29 grudnia – dodał.

Miejmy nadzieję, że firma Vectra wymieniła już, tak jak mówił przedstawiciel firmy, ów dekoder i Czytelnicy Kuriera mogą cieszyć się już z prawidłowego funkcjonowania telewizji kablowej.

[img]https://[/img]
 

Dodaj komentarz

Kliknij by dodać komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.