Do 11 września Gmina i Miasto Żuromin odbierze od 46 mieszkańców azbest z ich posesji. To kolejny etap realizacji programu usuwania azbestu z terenu gminy
Samorząd miasta otrzymał dotację z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na zadanie pn. „Usuwanie i utylizacja materiałów zawierających azbest na terenie gminy i miasta Żuromin”. Pozyskane środki w wysokości 46 648,00 zł pozwolą na odebranie i zutylizowanie azbestu z 46 posesji. W sumie będzie to ponad 116 szkodliwego materiału, jaki zniknie z posesji mieszkańców gminy.
Obecnie trwa procedura wyłaniania wykonawcy tego zadania. Czas składania ofert mija 20 lipca. Azbest od mieszkańców zostanie odebrany do 11 września. Mieszkańcy miasta mogą cały czas składać w Urzędzie Gminy i Miasta wnioski o odebranie azbestu z posesji.
AO
Dodaj komentarz