Informacje

WYPŁATA DODATKU WĘGLOWEGO

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żurominie informuje, iż do 7 października zrealizowano wypłatę dodatku węglowego na wnioski złożone w terminie do 23 sierpnia. Do tego dnia wpłynęły 743 wnioski na kwotę 2 mln 229 tys. zł.

Kolejne wypłaty, tj. na wnioski złożone po dniu 23 sierpnia 2022 r. , realizowane będą sukcesywnie każdego roboczego dnia. Termin wypłat dodatków węglowych wynosi do 2 miesięcy od dnia poprawnie złożonych wniosków, natomiast na inne źródła ciepła tj. pellet drzewny lub inny rodzaj biomasy, gaz, drewno kawałkowe, olej – w terminie do miesiąca, również od dnia poprawnie złożonych wniosków.

W przypadku osób, które dokonały korekty deklaracji CEEB, w tym w szczególności zmiany pelletu na dodatek węglowy i złożyły ponownie nowe wnioski na faktycznie eksploatowane źródło ciepła wówczas termin wypłaty wynosi również do dwóch miesięcy od dnia złożenia „nowego” wniosku.

Do 7 października do MGOPS zostało złożonych łącznie 3 400 wniosków na dodatek węglowy, zaś na inne źródła ciepła 155.

AO/Źródło MGOPS Żuromin

   

Dodaj komentarz

Kliknij by dodać komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.